Με την πρώτη σας τηλεφωνική επικοινωνία.
Συχνές ερωτήσεις
Για τις συνεδρίες
Διάρκεια συνεδρίας και συχνότητα;
Για τις συνεδρίες που απευθύνονται σε ιδιώτες, η συχνότητα που προτείνεται είναι εβδομαδιαίως με διάρκεια 50-60λεπτά. Για τις συνεδρίες που απευθύνονται σε εργαζόμενους εταιρειών (executive coaching / leadership coaching) η διάρκεια των συναντήσεων είναι 80-90 λεπτά με συχνότητα ανά δύο εβδομάδες.
Πραγματοποιείτε online συνεδρίες;
Οι ατομικές συνεδρίες προς ιδιώτες & στελέχη οργανισμών πραγματοποιούνται online. Βασικές προϋποθέσεις για αυτό είναι να έχετε μία καλή σύνδεση στο internet που να επιτρέπει βιντεοκλήσεις και να έχετε τη δυνατότητα να βρίσκεστε σε έναν χώρο που θα μπορείτε να συζητήσετε με άνεση.
Δια ζώσης συνεδρίες πραγματοποιούνται στις ομαδικές συνεδρίες (team-group coaching) στις εγκαταστάσεις της ενδιαφερόμενης εταιρείας
Πόσο χρόνο διαρκούν οι συνεδρίες;
Η διάρκεια μίας coaching παρέμβασης εξαρτάται τόσο από το άτομο, το αίτημα, αλλά και την ετοιμότητά του. Μία μέση διάρκεια ορίζεται μεταξύ 12-15 συνεδριών, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η διάρκεια συνεργασίας οποιουδήποτε δεν μπορεί να είναι μικρότερη ή μεγαλύτερη από αυτή
Τί γίνεται αν δεν μου αρέσει ή αν αλλάξω γνώμη;
Φυσικά, μπορείτε να διακόψετε ανά πάσα στιγμή.
Υπάρχουν πακέτα συνεδριών;
Ναι, υπάρχει η δυνατότητα επιλογής πακέτων συνεδριών. Αυτή δίνεται σε κάθε νέα συνεργασία μετά τις πρώτες 4 συναντήσεις μας που θα έχετε μία καλύτερη εικόνα σχετικά με το αν σας ταιριάζει, αλλά κι αν σας βοηθά η συνεργασία μας. Τα πακέτα συνεδριών δημιουργούνται εξατομικευμένα με βάση τις ανάγκες σας και τους ρυθμούς στους οποίους δουλεύουμε.
Μπορώ να κάνω coaching ενώ παράλληλα κάνω ψυχοθεράπεια;
Στην περίπτωση που διατηρείται παράλληλη ψυχοθεραπευτική σχέση με κάποιον ψυχολόγο-ψυχοθεραπευτή, είναι σημαντικό αρχικά να ενημερωθεί για την coaching προσέγγιση την οποία ξεκινάτε, ώστε να συζητήσετε την ετοιμότητά σας για αυτή. Παράλληλα, είναι κρίσιμης σημασίας να μην επεξεργάζεστε τα ίδια ζητήματα στο Coaching και στην Ψυχοθεραπεία σας. Σε περίπτωση που κρίνει ο Ψυχοθεραπευτής σας ότι μπορεί να προχωρήσετε στο Coaching και τα ζητήματα που δουλεύετε ψυχοθεραπευτικά δεν μπορούν να σταθούν εμπόδιο (π.χ. συχνές κρίσεις πανικού), μπορείτε να ξεκινήσετε κανονικά
Τί είναι ο/η «Οργανωσιακός Ψυχολόγος»;
Πολύ συχνά το επίθετο «Οργανωσιακός» συγχέεται με την οργάνωση, κάτι που δεν ισχύει. Η Οργανωσιακή Ψυχολογία ασχολείται με την αξιολόγηση της συμπεριφοράς των εργαζομένων (τόσο ατομικά, όσο και ομαδικά) και των οργανισμών, μελετώντας τις δυναμικές που υπάρχουν στο περιβάλλον εργασίας. Ο Οργανωσιακός Ψυχολόγος συνεργάζεται με στελέχη, εργαζόμενους κι επαγγελματίες σε προβλήματα που υπάρχουν στο περιβάλλον εργασίας τους ώστε να βελτιωθεί η συναισθηματική ευεξία, η ισορροπία κι η απόδοση, τόσο των ανθρώπων, όσο και της επιχείρησης.
Ποιες είναι οι βασικές διαφορές του Coaching από την Ψυχοθεραπεία;
Παρόλο που μοιράζονται αρκετά κοινά σημεία, οι βασικές διαφορές τους είναι οι εξής:
- Ενώ στην Ψυχοθεραπεία επεξεργαζόμαστε συναισθήματα, στο Coaching επεξεργαζόμαστε τις σκέψεις και κυρίως την συμπεριφορά μας (τον τρόπο που λειτουργούμε)
- Στόχος της Ψυχοθεραπείας είναι η θεραπεία (π.χ. από το τραύμα), στο Coaching η κινητοποίηση για μία θετική αλλαγή.
- Στις ψυχοθεραπευτικές συναντήσεις δεν υπάρχει agenda, στις coaching συναντήσεις υπάρχει δομή και agenda του Coach αλλά κυρίως του Coachee (ο πελάτης στο Coaching)
- Στην Ψυχοθεραπεία εστιάζουμε στο παρελθόν, στο Coaching στο παρόν με προσανατολισμό στο μέλλον.
- Στην Ψυχοθεραπεία αποδομούμε τα αρνητικά στοιχεία της ζωής μας (θεραπεία), στο Coaching τα θετικά (ενδυνάμωση).
- Η Ψυχοθεραπεία είναι βαθιά ενδοσκόπηση, στο Coaching εστιάζουμε στη δράση.
- Η Ψυχοθεραπεία απαντάει στο «γιατί;» (γιατί μου συνέβη αυτό), ενώ το Coaching στο «πώς» (πώς να αλλάξω ό,τι συνέβη; ).
Καμία από τις δύο προσεγγίζεις δεν υποκαθιστά την άλλη. Η κάθε μία προσθέτει στη δεύτερη με τον δικό της τρόπο. Μάθετε περισσότερα για το Coaching εδώ.
Τί χρειάζεται για την 1η συνεδρία;
Μετά την τηλεφωνική μας επικοινωνία, κι εφόσον επιβεβαιώσουμε το ραντεβού μας, στο διάστημα που μεσολαβεί θα λάβετε ένα ερωτηματολόγιο το οποίο θα βοηθήσει τόσο εσάς να καταγράψετε τις πρώτες σας σκέψεις, όσο κι εμένα να σχηματίσω μία καλύτερα εικόνα για όσα σας απασχολούν και με βάση τις απαντήσεις σας να προετοιμάσω την πρώτη μας συνάντηση.
Ποια είναι η πολιτική ακύρωσης συνεδριών;
Στην περίπτωση που η ακύρωση της συνεδρίας μας γίνει σε λιγότερες από 24 ώρες, η συνεδρία χρεώνεται κανονικά.
Ακολουθείτε κάποιον κώδικα Δεοντολογίας;
Σε κάθε μας επικοινωνία ακολουθείται ο κώδικας δεοντολογίας των Ψυχολόγων και του Association for Coaching (AC) τον οποίο μπορείτε να βρείτε εδώ.
Τί ισχύει για το απόρρητο των συνεδριών;
Το απόρρητο, η εχεμύθεια και η εμπιστευτικότητα των συνεδρίων διασφαλίζονται στο ακέραιο και διαφυλάσσονται από τον κώδικα δεοντολογίας των Ψυχολόγων και του Association for Coaching (AC).
Υπάρχει εποπτεία στη δουλειά σας;
Από την αρχή της επαγγελματικής μου πορείας ως Ψυχολόγος-Coach η εποπτεία είναι ένα κομμάτι αδιαπραγμάτευτο, ώστε να ελέγχεται η δουλειά και η προσέγγιση που ακολουθώ σε κάθε περίπτωση και να διασφαλίζω την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών μου. Η εποπτεία είναι μία διαδικασία που δεν συμβαίνει την ίδια στιγμή με τις συνεδρίες μας.
Για τα προϊόντα
Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την αγορά σας μέσω κατάθεσης στην τράπεζα με δικά σας έξοδα επιβάρυνσης (με IBAN ή με IRIS), μέσω e-banking συναλλαγής μέσα από την πλατφόρμα της Viva Wallet χρησιμοποιώντας χρεωστική ή πιστωτική κάρτα. Μάθετε περισσότερα για τους τρόπους πληρωμής.
Πόσες φορές έχω τη δυνατότητα να κατεβάσω το ψηφιακό προϊόν που μόλις αγόρασα;
Έχετε τη δυνατότητα να κατεβάσετε κάθε ψηφιακό προϊόν που αγοράζετε 2 φορές σε διάστημα 30 ημερών από την ημερομηνία της αγοράς του.
Γίνεται επιστροφή χρημάτων;
Μπορείτε να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων εντός 7 ημερών από την αγορά.
Δεν υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής του ebook και της συνακόλουθης επιστροφής χρημάτων από τη στιγμή που έχει ήδη «κατέβει» (έχετε παγματοποιήσει download) το ηλεκτρονικό βιβλίο εκτός κι αν διαπιστωθεί τεχνικό πρόβλημα.
Τί σημαίνουν οι ορολογίες κάθε προϊόντος και πώς διαφέρουν μεταξύ τους (π.χ. Worbook, e-book, Worksheet, Journalling κτλ.);
Workbook: Ένα ψηφιακό βιβλίο το οποίο περιλαμβάνει διαδραστικές ασκήσεις, δραστηριότητες, ερωτήσεις αναστοχασμού, ερωτηματολόγια και μελέτες περιπτώσεων. Στόχος ενός Workbook δεν είναι μόνη η ενημέρωση παρέχοντας πληροφορίες, αλλά και η ανάπτυξη δεξιοτήτων, αφού σας προσκαλεί να σκεφτείτε, να γράψετε, να κατεβάσετε ιδέες, να βρείτε λύσεις και να θέσετε βήματα για την αλλαγή που θέλετε να κάνετε. Σας καλεί στη δράση, ξεπερνώντας την απλή πληροφόρηση.
e-Βook: Ένα ψηφιακό βιβλίο που στόχο έχει να ενημερώσει και να εκπαιδεύσει μέσα από τις πληροφορίες που μοιράζεται. Ελάχιστα από τα e-books που θα βρείτε στο e-shop έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα, αφού σχεδόν όλα περιλαμβάνουν Ασκήσεις και Worksheets.
Worksheet: Έτοιμα Φύλλα Εργασίας που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ανά πάσα στιγμή για να προετοιμαστείτε, ή για να διαχειριστείτε μία κατάσταση ή την αλλαγή σας.
Journalling: Τα «ημερολόγια» που θα βρείτε μέσα στα ψηφιακά προϊόντα του e-shop, τα οποία μέσω ερωτήσεων σας βοηθούν να ενισχύσετε την αυτογνωσία σας και να αναγνωρίσετε στοιχεία που θα σας είναι χρήσιμα στην αλλαγή που θέλετε να κάνετε (π.χ.σκέψεις, συναισθήματα, μοτίβα, συμπεριφορές, συνήθειες).
Με ενδιαφέρει κάποιο προϊόν που απευθύνεται σε εταιρείες, πώς μπορώ να το αποκτήσω;
Σε περίπτωση που είστε ιδιώτης, στέλεχος ή ελεύθερος επαγγελματίας κι ενδιαφέρεστε για κάποιο από τα εταιρικά προϊόντα, μπορείτε να επικοινωνήσετε σχετικά με αυτό, μέσω e-mail.
Πώς μπορεί μία εταιρεία να αγοράσει προϊόντα για τους εργαζόμενούς της;
Αν εκπροσωπείτε κάποια εταιρεία ή οργανισμό και σας ενδιαφέρει να παρέχετε κάποιο από τα εταιρικά προϊόντα στο ανθρώπινο δυναμικό σας, επικοινωνείτε μαζί μου μέσω e-mail ή τηλεφωνικά για να προγραμματίσουμε μία συνάντηση και να συζητήσουμε τις ανάγκες των ανθρώπων σας, ώστε να σας βοηθήσω να επιλέξετε το κατάλληλο ψηφιακό προϊόν (ή πακέτο προϊόντων/bundle) με βάση αυτές.